Follow me

ninastagram

2012/12/23

PLANNING~what I want to do in my wedding~

Before Christmas, which is our anniversary,
(we started dating on 12/25 2007)
I want to organize my mind in order to make our wedding perfect!

このクリスマスでEugeと過ごした時間は5年になる!
いろいろなことを乗り越えて、
日本で結婚式を実現させようとしている今、
しっかりと頭の中を整理して
どんな結婚式にしたいのか
いま一度、ゆっくり考えてみようと思います。

First of all, this is MY dream.
My dream would be OUR dream but it's basically MY idea
to have a big reception.

結婚式をするのが夢だったわけではなく、
人生の一大イベントとして、
自分でゼロからプロデュースしたパーティーを創ってみたかった私。
費用や責任は基本的に全て自分。。。

Euge is from Argentina and his family does not live in Japan
but we are having the party here in Japan
because we (I) decided so.
He doesn't have a lot of friends here.
We've been married for almost 4 yeas but some people don't even know that.
Some of the important people in my life including my sister Anna
haven't met Euge.

エウヘはアルゼンチン出身、家族はもちろん日本には住んでいないのに、
私の決定で結婚式は日本。
結婚してもうすぐ4年が経つというのに、
かかわりのあるひとたちへのお披露目もまだ、
そして私の人生で大切なひとたちの中にはエウヘに
まだ会ったことのないひともいる!

That's why I want this opportunity to be very special 
for the important people in my life.

I want everyone to know my husband, how great he is.
I want Euge's family to know my country where Euge lives.
I want everyone to know how happy I am and we are.

I want Euge to enjoy my dream wedding.

だからこそ、
この大切な機会を私にかかわる全ての大切なひとたちにとって
特別なものにしたい!
みんなにエウヘを知ってもらいたい、どんなに素晴らしいひとか!
そしてエウヘの家族にはエウヘの住む私の国、日本を知ってもらいたい!
そして私が、私たちがどんなに幸せかを知ってもらいたい!

そしてもちろん、
こんな結婚式のカタチがあるんだとゲストに知ってもらいたい!





0 件のコメント:

コメントを投稿